Nasz zespół
Kim jesteśmy?
Iza Nawrocka
Nauczyciel przewodnik
Człowiek orkiestra, w niekończącej się podróży, w której przewodniczą jej dzieci.
Metodą Montessori zafascynowała się 8 lat temu i od tego czasu bezustannie zgłębia jej tajniki zarówno jako rodzic jak
i zawodowo, wspierając dyplomowanych nauczycieli AMI w ich codziennej pracy
z dziećmi na każdej płaszczyźnie rozwoju oraz organizując pracę placówki
Montessori.
Absolwentka pedagogiki w specjalności logopedycznej.
Lubi głęboką refleksję, rękodzieło każdej maści i nawet najbliższe podróże w nieznane.


Zuzanna Werle-Lausch
Przedszkole i edukacja wczesnoszkolna
Na Metodę Montessori „wpadła” przypadkiem (urządzając pokój swojej córki) i…przepadła! Chwilowa fascynacja przerodziła się w misję, którą realizuje codziennie zarówno w domu jak i w pracy.
Głód wiedzy dotyczący metody Montessori zaprowadził ją na kurs, który tylko podsycił ciekawość i chęć dalszego zgłębiania wiedzy w temacie metody, rozwoju dziecka i jego potrzeb.
Dyplomowana nauczycielka AMI 0-3.
W kontaktach z dziećmi używa NVC oraz Mini Mediacji. Uwielbia czytać, tańczyć salsę i słuchać muzyki.
Aleksandra Krysiewicz
Psycholog
Cześć jestem Ola. Od wielu lat pracuję jako psycholożka i nauczycielka, jestem wykładowczynią akademicką, terapeutką ręki. Posiadam doświadczenie mentorki w Edukacyjnej Fundacji Romana Czarnieckiego.
Towarzyszę rodzinom w procesie budowania relacji oraz wychodzenia z kryzysów.
Prowadzę warsztaty dla dzieci, rodzin oraz kadry nauczycielskiej.
Jestem głęboko zanurzona w Porozumieniu bez Przemocy oraz rodzicielstwie bliskości.
Prywatnie jestem mamą, żoną i podróżniczką.


Jasmin Dybalska
Asystent Nauczyciela Prowadzącego / Nauczyciel języka angielskiego i niemieckiego
I’m Jasmin! I studied German Studies and Pedagogy at the University of Göttingen and earned an additional qualification in German as a Foreign Language.
Working with children and supporting their language development is my passion.
During my studies, I taught children with a migration background and creatively used stories and fairy tales, for example with Kamishibai, a Japanese storytelling method.
The Montessori approach, which emphasizes self-directed learning and individual support, shapes my work.
I worked at an international school in Munich in the kindergarten and after-school program, and I am currently teaching as an English-language teacher at Mondo. I am, of course, also so happy to teach German to support the children’s language development.
Oktawia Lipińska
Nauczyciel
Cześć! Mam na imię Oktawia i jestem absolwentką polonistyki na Uniwersytecie Gdańskim :). Swoją edukacje kontynuuje na studiach drugiego stopnia, gdzie zgłębiam tajniki glottodydaktyki - nauczania polskiego jako obcego.
Prywatnie pasjonuje się teatrem, literaturą oraz krytyką feministyczną. W weekendy znajdziecie mnie na górskich szlakach oraz w parkach narodowych!



Andżelika Wojtkiewicz
Pomoc przedszkolna
Część! Jestem Andżelika i od 5 lat zafascynowana światem dziecka aktywnie spełniam się w roli rodzica. Swoją przyszłość zawodową od zawsze wiązałam z pracą z dziećmi, a od pewnego czasu zainteresowała mnie pedagogika Marii Montessori.
Interesuję się geografią i muzyką. W wolnych chwilach lubię czytać książki lub rysować. W letnie wieczory zaś znajdziecie mnie przy ognisku spędzającą czas przy dźwiękach gitary.
Jakub Rachwalik
Nauczyciel historii
Absolwent Wydziału Historii w Poznaniu z kilkuletnim doświadczeniem poznawania tajników, cech i przyjemności pracy w charakterze nauczyciela, a dla wielu swoich uczniów - starszy kolega w historycznej pasji.
Swoje pozalekcyjne pasje spełnia w domowym warsztacie jubilerskim, hobbystycznie wykonując biżuterię inspirowaną licznymi podróżami po Polsce lokalnej, odkrywając ślady przeszłości pozostawione tam przez dawnych mieszkańców.
Fan zamków, pałaców, cmentarzy i kościołów, wielbiciel ładnych rzeczy, żywo zainteresowany pogłębianiem wiedzy o religiach i kulturach tego świata.


Karol Włodarczak
Nauczyciel WF
Absolwent Akademii Wychwania Fizycznego w Poznaniu oraz trener Taekwondo Olimpijskiego.
Pasjonat każdej formy aktywnego wypoczynku, w szczególności gór i sportów wodnych. Doświadczenie zebrane przez 12 lat pracy z dziećmi i młodzieżą pozwala mu bez większych problemów opanować grupę dzieci, nierzadko niesfornych indywidualistów.